Program special de lucru al Direcției pentru Evidența Persoanelor

C99A839E 6D9C 45DD 851CA9D2D4B6306CDirecția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești anunță cetățenii că, în perioada zilelor declarate libere, respectiv în intervalul 15.08.2019 - 17.08.2019, programul de lucru cu publicul al funcționarilor din cadrul Serviciului de Stare Civilă, situat în B-dul I.C Brătianu nr.39, va fi asigurat după următorul orar:



  • 15.08.2019, între orele10:00 - 12:00- înregistrare acte de deces;
  • 16.08.2019, program normal cu publicul între orele8:30-12:30- înregistrare acte naștere, căsătorie, deces, eliberari cereri, etc.;
  • 17.08.2019program normal cu publicul între orele8:30-13,30 -înregistrare acte de deces și oficiere căsătorii;
  • 18.08.2019între orele10:00-12:00 - înregistrare acte de deces pentru situațiile exepționale (termenul legal de declarare a decesului de trei zile e depășit, înhumarea se face într-o localitate situată la o distantă mai mare de 200 km de Municipiul Pitești sau alte cazuri justificate) se va lua legătura cu personalul din cadrul Primăriei Pitești.

Programul special de lucru cu publicul se va regăsi afișat și la sediul Serviciului de Stare Civilă, situat în B-dul I. C Brătianu nr.39.

Top